Étrendkiegészítők a jobb alvásért

Rosszul alszik, többször is felébred éjszaka és reggel úgy érzi, hogy nem tudta megfelelően kipihenni magát? Akkor próbálja ki az éjszakai étrendkiegészítők valamelyikét! Az alvás nemcsak azért fontos, hogy kipihenjük magunkat, hanem a testünk ekkor tud a legjobban regenerálódni. Sokféle éjszakai étrendkiegészítők közül lehet választani, ilyenek például a melatonin, a gaba aminosav, a ZMA, a halolaj is és a vitaminok közül a D-vitamin is. Ezek nemcsak a kellemesebb alvást segítik elő, de egyéb pozitív hatásokkal is rendelkeznek. A halolaj kapszula például értékes Omega-3, EPA, DHA és ALA forrást jelent, szedésük által fenn lehet tartani az egészséges szív- és érrendszeri folyamatokat.

Sportolóknak is ajánlott a használata, hiszen képes enyhíteni az edzések utáni gyulladásos és fájdalmas állapotot az izmokban és a sérült szövetek regenerálódását is segíti. Ezt még a ZMA étrendkiegészítők is képesek elérni a cink, magnézium és B6-vitaminok által. Ezt érdemes lefekvés előtt éhgyomorra szedni. Ha úgy dönt, hogy ilyen kiegészítőt szeretne szedni, a mennyiségre mindenképp fektessen nagy hangsúlyt és az előírtnál nagyobb dózist ne vegyen be! Az étrendkiegészítők szedésével ne feledkezzen el a megfelelő táplálkozásról sem, hiszen ezek a kiegészítők nem helyettesítik az étkezést. A tévhitek eloszlatása érdekében fontos kihangsúlyozni, hogy a legtöbb kiegészítő nem káros, hiszen természetes anyagokból készülnek, de nem szabad rájuk gyógyszerként tekinteni. Biztosítsa szervezetének a megfelelő vitaminokat, ásványi anyagokat és az éjszakai alvását tegye kellemesebbé!

Print Friendly